joi, 16 august 2012

Leapsa calatoare...

Particip pentru prima data la astfel de "evenimente", insa e destul de interesant, astfel oferi persoanelor interesate mai multe detalii despre tine si poti in acelasi timp sa afli mai multe despre diferite persoane.
Am primit leapsa de la Diana, asa ca hai sa vedem cum este ... :D




1. În ce oras locuiesti? – Rosiori de Vede / Craiova

2. Ai locuit vreodată în alt oras, pentru o perioadă mai lungă de o lună? Dacă da, care? – In Craiova petrec foarte mult timp pentru ca sunt la facultate acolo.

3. Care este primul oras care îti vine în minte când te gândesti la o vacantă în străinătate? – Londra sau Bora Bora :D :))

4. Ce orase din străinătate ai vizitat până acum? –  Recent am fost doar prin Bulgaria dar nu am stat prea mult intr-un loc ca sa pot numi un oras aparte.

5. Numeste 5 tări pe care ai vrea neapărat să le vizitezi: Anglia , S.U.A. , Suedia ,  Franta , Japonia

6. Care au fost lucrurile ce ti-au plăcut cel mai mult, în locurile străine vizitate? – Momentan nu am vazut nimic special, tocmai deasta sper sa vizitez alte tari

7. Este vreun lucru care nu ti-a plăcut, legat de locurile vizitate? – Idem 6.

8. Care sunt locurile preferate, dintre cele vizitate în România? – Multe si niciunul, fiecare loc vizitat avea farmecul lui.

9. Ce zone/orase din România ai vrea să vizitezi? – Timisoara , .Cheile Nerei si Delta Dunarii

10. Întrebare de final: Munte vs Mare? – Depinde cu cine, imi plac ambele, la mare ai avantajul ca poti innota ceea ce imi place foarte mult iar la munte ai mai multe lucruri interesante de vazut si drumetiile sunt foarte tari daca ai si cu cine sa mergi incat sa profiti la maxim de distractie.

Dau mai departe la Hellboy si Mixy .

2 comentarii:

  1. sper că nu te-ai supărat pe mine că n-am dat curs invitaţiei la leapşă, pur şi simplu nu am timp, şi-acum caut şi hosting...
    N-am uitat însă :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este o problema.
      Am observat problema ta cu hosting-ul.
      Citesc zilnic blogul tau asa ca sper sa rezolvi cat mai repede.

      Ștergere