vineri, 31 august 2012

Concurs - Gaming memories

Am luat primul contact cu un calculator acum vreo 10-11 ani cred.
La momentul respectiv nu aveam propriu calculator asa ca mergeam la prieteni care aveau si ne jucam un joc cu Hercule la care ne tot chinuiam sa trecem tot felul de nivele sau mergeam la sala sa jucam in retea diverse jocuri.

Acum 9 ani cred ca am achizitionat primul calculator si pana cand am facut rost de diverse jocuri primul joc care mi-a captivat atentia a fost Pinball, a fost singurul joc preinstalat care chiar imi facea placere sa il joc si stateam ore intregi sa incerc sa depasesc recordurile anterioare, faceam intreceri cu fratele meu sau cu cine venea pe la mine sa ne jucam.



Am trecut la jocuri putin mai complexe gen cele cu Asterix si Obelix, la alea chiar ca era nebunie, in special la concursul de mancat unde clar eu jucam cu obelix cu care faceam numai high score si pe fratele meu il fortam practic sa joace cu Asterix pe motiv ca era mai mic, la fel faceam si cand jucam Chicken Invaders la dublu si dateam mereu vina pe el daca pierdeam... Kids ...


Apoi am luat cateva cd-uri cu jocuri si parca deja intram intr-o alta lume unde orice era posibil, inca mai am cd-urile respective cu jocuri precum Turok, Breed, Against Rome sau Joan of Arc, dintre care cred ca cel mai mult timp il petreceam pe Against Rome incercand sa creez strategii cat mai elaborate sa ajung cat mai repede la numarul maxim de trupe si gandind pe unde sa atac mai bine si cu ce trupe ca sa am pierderi cat mai mici... Great times...


Apoi, odata cu achizitionarea unui calculator ceva mai performant am trecut si la jocuri mai performante precum Fifa, NFS si counter-strike, jocuri carora le raman fidel chiar si in ziua de azi, in special Fifa si couter-strike unde am adevarate nopti albe petrecute jucand turnee de fifa sau meciuri cu echipa in counter-strike.
Cred ca recordul de ore petrecute intr-o zi la calculator tinde la 20, am avut o perioada in care eram liliac, dormeam 3-4 ore ziua iar apoi incepeam cu mix-urile in counter-strike, apoi pe public, iar la mix si tot asa...
Luam pauze cat mai scurte ca sa ma duc repede sa imi iau o sticla de apa sau suc, ceva de mancare cat asteptam dupa urmatorii adversari... Crazy times...

Oricum nu recomand, ajungeti ca si Connect-r dupa ce nu a dormit toata vara ... Yea right ...
Am amintit aici doar cele mai importante jocuri, de jucat am jucat mult mai multe si as vrea sa am iar timp sa incerc cat mai multe jocuri.
Imi este dor de timpul pierdut in GTA, Serious Sam sau Alien vs. Predator...




Oricum le multumesc celor de la Gamesline.ro si BlogalInitiative.ro pentru ca mi-au amintit de toate acestea si astfel particip si eu la campania lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu